Bugün adetime 4 gün kala yaptım silik çıktı .Elinizde erken gebelik test varsa ve adetinize birkaç gün varsa yapın bence çünkü eğer gebelik yok o testi yaptığınızda yaşadığınız üzüntüyle adet günü kanamanizi gördüğünüzde yaşadığınız üzüntü aynı olacak. Önemli olan kendinizi sartlamayin üzülmeye