denizz1009 Sarew harika o zaman bende denerim mutlaka. Daha yolum çok uzun. Farklılık istiyor insan 😊
Afracim denizz1009 gebeliiksekerim diye instagrama bi tane sayfa açtım orada paylaşıyorum öğünlerimi farklı farklı yapmaya çalışıyorum sürekli aynı şey yenmiyor çünkü arada fikir olması için girip bakabilirsiniz tokluk değerlerimi de yazıyorum ki ona göre hem porsiyon kontrolü yapılabilsin hemde yüksek çıktıysa bir başka kişi yemesin diye 😌
Afracim denizz1009 bi kere yedim canım mantı istemişti üstüne soğanla kıyma kavurdum bide yoğurt 135 çıktı şekerim 1 saat sonra 🙈
Nundiyebiri Afracim ezo gelinin içinde yanlış bilmiyorsam pirinç var o yükseltmiş olabilir tam bugday ekmegi ni bir dilim ye zaten +25 ayrıca yemekten sonraki harekette şekeri düşürüyor
Nundiyebiri Ayrıca şekeri umursamaz olursanız ( kafanıza takmayın degerleri buda yükseltiyor ) ben de gebelik şekeri vardı 2 farklı insülinle kontrol etmeye çalışıyordum ama çok zordu çok şükür dogum yaptım ve yaptığım an şeker gitti
Afracim Nundiyebiri valla zaten doğum yapayım hemen tatlıya gömüleceğim asla normalde tatlı arayan bir insan değilim ama yasak olan şey cazip gelirmiş ya tam olarak o haldeyim şu an 😅
Nundiyebiri Afracim bende diyordum agzımı çikolata şelalesi ne koycam diye okadar çok şekersiz kaldım ki şuan pekmez falan aşırı miğdemi bulandırıyor şekeri hayal ettiğiniz gibi şeker yiyemşyorsunuz çünkü vicud şekersizliğe alışıyor ben hala diyet yapar gibi devam ediorum