36+2 gebeyim 1 aydır benle birlikte herseyi denedim aklınıza gelen fitil krem kullandim yok gecmedi doktor normal dedi doğumda ama seni çok zorlar dedi oturamıyorum nefes alamıyorum kremler ilaçlar aciisi aliyor o orada kalıyor malesef dayanamadim artik hamilelikten nefret ettim ilk gebelik bide o kadar agrim var ki sis nefes aldikca vuruyor arkama esim hadi dedi devlete gittik sagolsunlar 0 ilgi parol verdi serum cok kotu olmus dedi tabiki nafile esim sinirlendi acile ozele gittim dogum olacak yeri cerrah baksın dediler bakti esimi cagirdi sizce bu gecer mi kah pıhtılaşmış şişmiş dedi 3 tane hocam ilk gebelik oda gebelikte oluyor dedi buna lokal anestezi yaparim icini boşaltırım dedi yoksa çekersin normalde olamazsın zaten bu halde dedi ilac veririm ama fayda etmez dedi bugün doktorum bebegin kilosunu fazla bulmuştu zaten yoksa 9 kilo aldim ben hep yürüdüm egzersiz filan canim tatlıdır beni korku sardı dusun tasin hemen yaparim dedi cesaret ettim esimde dedi bak boyle olmaz diye ama diyim dedi analdan iğne vurcam uyusturcam dedi 5 iğne vurdu acır dedi kendini çekme canın yansada hassas yer dedi bağıra bağıra vurundum ve kan pıhtılarını gösterdi ama dedi cok kotuydu 2 gune kendime gelirim kizim icin katlandım benimkinin geçeceği yoktu eger gecmiyorsa hic sağlığınızı tehlikeye atmayın doktor kan pıhtı toplanmış kangren olmus suna bak dedi dogumdan korkmuyorum artik o iğneleri yedikten sonra annelik gerçekten zor