Hayalllllll Gebelikte hemoroid 🤷 şuan oturamiyorum şişti bayağı yatamiyorum da cok aciyo napmam lazim
minikprensimmm123 Hayalllllll Ahh Ahh bende de o dert var birde kan ilacı içiyorum kabızlık yaptı bugün hem acıyor hem kaşınıyor çok berbat bir şey 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Beyzanur138 Hayalllllll bi çiçek bu bitki evde yetişiyor çiçek ilerde vardır ama içini jel olması lazım tek bunun için değil Nasr vb problemleri de çözüyor eşim kullandı ben kullandım çok faydası oluyor
Bsrakya Zeytinyağ ile tampon yap çok faydası oluyor hem şişkinligini alıyor hem ağrısıni hem de yumusatiyor ben öyle yapıyorum
Mom654 Hayalllllll rica ederim bende senelerdir bar ameliyat dedi utandım ağrıyınca yapıyorum geçiyor
Zehra9616 Mom654 keske olsaydin yarim saat surmuyo bile ayni gun yuruyerek cikiyosun hastahaneden aci bile cekmiyosun cok gecmis olsun
Hayalllllll Mom654 bende utanıyorum ya muayneye bile gitmedm eşim geç gidicez gosterceksn diyo ben gidemiyorum ya 😂
Hayalllllll Zehra9616 benim yanmda bir kız amelyt oldu valla çok ağrı çekti malesef bünye meselesi bide o gazlı bezi cikartmak şkence
Mom654 Zehra9616 secde pozisyonunda olmak beni çok rahatsız etti erkek doktordu keşke de olsaydım sonra bir düşüğüm oldu yiye doktor her yerimi gördü
Zehra9616 Mom654 secde pozisyonunda muayene eder normal ama ameliyat oyle degilki keske olsaydiniz rahat ederdiniz simdi
Hayalllllll Mom654 Ya doktor biraz şey o yüzden gitmek istemiyorum amelyt yaralarıma baktı kontrol amaçlı muayne de bile öyle bir suzuyorki insanı tuhaf ya
Mom654 Zehra9616 keşke anca Allahın izni ile doğumdan sonra bende birde eskiden aşırı kanama yapıyordu 2 defa hastanelik oldum avel gibi ameliyat olmadım