Bakalim geriye kaldi 13 gun. Rabbim sağlıklica dogum yapmayı nasip etsin benimde hareket ettikçe baski ağrı giriyor rahime normalde benim nisanim gelince aksamina yada sabahına sancim başlamış ti bunda leke tarzi oldu ve gitti oyuzdennde simdi sanci geldikçe acaba mii diyorum