Milkshakee
Ben 30 haftalıkken başladım yavaş yavaş yapıyorum şuan 31+2 olduk renk renk ayırdım yıkadım ütüledim ama tek seferde değil günlere böldüm kuruyanları ütüleyip yerleştirdim dolabına hepsini biriktirip ütülemedim o yüzden zorlanmadım şimdi bi tek koyu renkli olanlar kaldı yıkanıcak onlarıda bu hafta içinde bitirip haftaya hastane çantasını bitiririm kafam rahat olsun son dk olmasın 😇