sdmr20 Nehir-Poyraz merhaba çok sevindim senin adına Bayadır görüyordum 🥰 Maşallah hayırlı olsun sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim🤲🏻😍 suan herhangi bi belirtin var mı acaba ☺️
Nehir-Poyraz sdmr20 yaaa hatırladım canım senle bi konuşmuştuk çok teşekkür ederim 🥰🥰🥰 şuan biraz bulantılarım var göğüslerim fazla dolgunlaştı ve hassaslaştı bide kasık ağrısı var canım
Vesayre Bugun kan verdim kizlar bakalim sonuclari alinca haber veririm hepinizin destegi ve bna umut oldugunuz icin tesekkur ederim 😘
Nuraykk Vesayre hayırlısı olsun inşallah canım bende dün acilden gidip kan testi yaptırdım cok şükür pozitif çıktı. Cuma kontrolüm var kese oluşmuş mu ona bakacaklar dua ıstiyorum