[silindi] Vesayre var gibi üstteki bekletilmiş sanırım alttaki yeni yapılmış gibi ama çizgi görünüyo inşallah vardır 🥰
Domdom Vesayre var var gözün aydın canım rabbim sağlıcakla kavuştursun 🥰😍 regle yakın mı yaptın sonra mı
Meryem01010 Vesayre var gibi gözüküyor ama.kam testi daha iyi olur cnm kan ver hadi bakalım hayırlısı olsun 🥰
Blossom00 Vesayre canım benimde silik çıktı kan testim negatifti üzüldüm sende üzülme diye söylüyorum acale etme kan vermek için inşallah hamilesindir☺️🙏🏻
Dcle0021 Vesayre yada 5 gün var diyosun ya bence bekle bira daha 1 hafta kadar evde yine test yap ve kan testi de yap belki kan da çıkmaz daha adetine 5 gün varsa bence garantici olsun