Selinkn HaleMnts bende bugun vuruldum sol kolum felç oldu resmen bir anda bir yanıyor sızlıyor zaten asiri ağırlastı
Busrakose Maalesef çok ağrım oldu benimde 2-3 gün kolumu hareket ettiremedim buz uygulaması yaptım sürekli o biraz iyi geldi 🦋
minikane21 Mom3834 evet yapar ama yavaş zerk etmek gerek bu tarz aşıları. ben 4 gun once vurdurdum hala sanki hic vurdurmamis gibi kolum hic agrimadi
Sirince-anne34 HaleMnts iki dozumu da oldum sadece ilkinde çok hafif agrı oldu 2.ci de hiç ağrı falan olmadı. Bünyeye göre değişiyor sanırım