Arenn Ben nasilsam ayni o sekilde yemege devam ediyorum asitli icecekler haric abur cubur hersey yiyorumm cunku cocuga asitli iceceklerin zarari cok ama abur cubur benim kilo acimdan bana zarari var umrumda nile degilll canimm hep istiyor hep yiyorum sizde yiyin 😄😄😄
Dilekkkk Arenn işte gebelik de aldımız kilo var fazlasına da alışmayım diyorum yiyip ama tutamıomda kendimi elim de hep aburcubur
Dilekkkk Sarella hadi hayırlısı bende de 13 ken erkek gibi dedi 17 oldum geçen hafta %100 kız dediler 2ayrımdoktor birden 😀 sen şimdiden bişe alma 🙏
Sarella Dilekkkk bende degişir belki diye almıyorum bişey bakalım hayırlısı neyse o olsun bizim için doktorumda emin olmadan asla söylemez ama bilmiyorum şüpheliyim yine 😊
Arenn Dilekkkk ben 18+3 haftalik hamilegim 3,5 kg aldim hemde agzim hic durmaz habire yiyorum zayifta degilim suan 75 kiloyum 😄😄 yinede tatlilar abur cubur asiri yiyorum ev dolu 😄 canin ne cekiyorsa ye kendini kisma
Ceren_dincer Dilekkkk ben hic kismadim canim canim ne cektiyse yedim doktorumda destekledi hep dedi kilo al verilir bebegin saglikli olsunda
bbestw Dilekkkk kolayı ağzıma sürmedim de şu cips konusunda bi hakim olamıyorum kendime 32. Haftadayız hep yedim hala yiyorum tuzlu tuzlu bir iyi geliyor ki Allahm canım çekti yine 😊😂😂 doktorum sana gereksiz kilo yapar demişti 😂
Dilekkkk bbestw aynen bana da öyle dedi ondan yemiyim diyorum şartlıyorum ertesi gün elimde tv karşısında löp löp 😀
bbestw Dilekkkk hayır canım bıraktım sigarayı kokusuna bile tahammülüm kalmadı başlarda içtim yarım yarım attım alıştım sonra
Ekoselinakosen Kola ve asitli her türlü içecek kemiklerdeki kalsiyumu emiyor. Aklinda bulunsun. cips arada ye ya da firinda alternatif üret patatesten havuçtan vs ama kola normalde bile çok zararlı biliyosun :(
Damladuaa Dilekkkk 35 haftalık hamileyim bende bu zamana bende 4. 5. Ayima kadar çok yedim ondan sonra haftada 1 2 defa sende yemeye devam edersen çok şişersin doğuma yakın benim ellerim ayaklarım 3 insan eli olduu😀😍💕
Damladuaa Dilekkkk illa çatlıcak diye bişey yok ama bakarsın hafif bi çatlak izniyle kurtulursun bi bakarsın karnın geriliyo hiç çatlamaz🐣💕🙏