Dilekkkk Kızlar ben hamile kalmadan önce de çok yer içerdim 4aylık olduk son bi aydır yine yiyip içmeye başladım acaip canım istiyor benim gibi olan varmı 😔
Liladrian Dilekkkk Ben de çok kola ve nutella kaçamağı yaptım. Aman dikkat edin kesmeye bakın. Çok canınız çektiğinde nefsinizi ufak şekilde köreltin ama devamı gelmesin. Maalesef kola ve cips çok zararlı.
Sarella Dilekkkk 17 haftalık olduk ya bende bu aralar acayip cips yiyorum normalde hiç yemem bu 1 haftadır hergün yiyorum kolada istiyor canım ama zor tutuyorum cipsi bırakmam lazım yoksa şişcem 🤷🏼♀️😊
1234 Dilekkkk cnm baslıgı değiştir istersen şimdi sana yüklenirler yemek adı paylasmak yasak canı ceken olur falan derler canını sıkarlar
Bihilal Dilekkkk aşırıda yeme cnm sende az az ye 😀 ben az yiyorum bide normal yemek çok yiyemediğim için başta kusmaktan çok kilo vermiştm o yüzden daha almaya başlamadım
Dilekkkk Cans50 bilmiodm ilk ay 5 haftalık olana kadar yedim hep sonra iki ay yemedim geçen ay yine başladım 😀
Sarella Dilekkkk 14 haftalıkken tahmin yaptı doktorumuz erkek dedi tahmine göre bakalım 1 hafta sonra randevum bakalım değişirmi bilmiyorum 🤷🏼♀️ 🤗
Dilekkkk 1234 teşekkürler 😘. @adm rica etsem başlığı değişebilirmiyiz kusura bakmayın yasak oldunu bilmiyordum 🙏
Dilekkkk Sarella hadi hayırlısı bende de 13 ken erkek gibi dedi 17 oldum geçen hafta %100 kız dediler 2ayrımdoktor birden 😀 sen şimdiden bişe alma 🙏