Birgul Dilekcnkn Merhaba annemiz, hamilelik ve emzirme dönemlerinde aşı önerilmektedir. Sağlık sorunlarınız için doktorunuza danışabilirsiniz. Forum’da aşıların gerekliliğinin sorgulanmasına izin veremiyoruz. 💜
Birgul Mihrimahinannesi Merhaba annemiz, hamilelik ve emzirme dönemlerinde aşı önerilmektedir. Sağlık sorunlarınız için doktorunuza danışabilirsiniz. Forum’da aşıların gerekliliğinin sorgulanmasına izin veremiyoruz. 💜
Birgul Dilekcnkn forum kuralları gereği gerekliliğini tartışmak yasak. Bizde buna müdahale ediyoruz. Mutlu forumlar 💜
Emsare Benim doktorum ol dedi, ben de yaptırdım aşımı. Her hangi bir yan etkisini yaşamadım. Hamilelerin hastalığı 12 kat daha kötü geçirdiği de gerçek, bu riski alamadım çünkü çok yaygınlaştı
Orange Kcccc İznimi sonraya aktarabilmek açısından çalışmayı düşünüyorum. Ama bu kararsızlık ile daha çok yoruluyorum 🙄
Hssl Orange ben de öyle düşünüyorum ama pcr ve aşı ikileminde kaldık tüm gebe öğretmenler olarak sanırım umarın en kısa zamanda gebelerle ilgili bir düzenleme gelir
muallimehanimmom5 Orange hocam bende 26. Haftaya girdim 24. Haftadan sonra idari izin alabileceğimizi söylediler bende öğretmenim dün idareyi aradım ama herhangi bir yazı gelmedi dedi sizin bir bilginiz var mı
Orange muallimehanimmom5 İzin düşünmediğim için araştırmadım hocam. Gruplarda görüyorum net bilgi alamadığını hocalarımın. En iyi idareler bilir dicem ama sanıyorum onların da fikri yok. 🤷♀️
Hssl muallimehanimmom5 hocam hala devam ediyor doktorunuzdan 24. Haftaya girdiğinize dair yazı alıyorsunuz ve idarenize veriyorsunuz onlarda idari izinliye döndürüyor onu yazı gelmesine gerek yok çünkü henüz kalkmadı daha
Mery123 muallimehanimmom5 bence raporunuzu doktordan alın, 24 e girdiğinize dair, dilekceyle verin , milli eğitime yollasın, ki mi yerler verıyomuş kımleri yok dıyomuş
Dugisim Hssl merhaba 23 haftalık gebeyim uzun araştırma ve tereddütten sonra dün sinovac ilk dozumu oldum. Gebelikte 2 doz sinovac doğumdan sonra bir doz biontech olacağım kısmetse. 5-6 doktora danıştım. Inaktif aşı tetanoz içeriği ile cok yakin denildi. Biontech koruyuculuğu %96 sinovac %85 civarı ama her türlü asinin koruyuculugu vardır denildi.zaten tedbirliyiz. Kar zarar düşünerek kararınızı veriniz. Allah sağlıklı doğum nasip etsin.
muallimehanimmom5 Hssl benim müdürüm neden o şekilde dedi ki acaba 😱 ilce mem mi arasam acaba Cuma’ya kadar yazı gelir dedi bana
Pembe_duslerr Hssl 34haftalık gebeyim dün aşımı oldum.Sabaha kadar kol agrısından agladım diyebilirim başka bir yan etki olmadı şükürlet olsun.Olma taraftatı değildim aslında bu zamana kadarda bekledim ama çevrem ve tüm iller berbat durumda doktorum hemen olmamı istedi saglık ocagına gittim oradakilerle samimiyim hamile bayanların daha çok eykilendiğinden ölümlerinden bahsettilet iyice korktum Allahıma emanet ettim kendimi bebegimi ve oldum 🙏
Aybiketopal Hssl 14. Haftamin ilk günü ilk dozumu oldum kol ağrısı yaptı sadece 6 Eylül’de ikinci dozum var
ikincibebekgeliyor Hssl ben 21 haftalık hamileyim birkaç gün içinde olmak istiyorum korkmaya başladım 😟
muallimehanimmom5 Mery123 aynen bugün alacağım 26. Haftadayım zaten elimde dursun raporu diyorum Cuma’ya kadar netleşir inşallah