Hssl 12 haftalıkken sorduğumda olma demişti. Ben de onu hiç olma gibi algılamıştım 😝 vakalar artınca, burdaki biçok postta da benim doktorum yaptır diyo, diyenleri görünce, tekrar sordum doktoruma. Vakalar artıyo, gebelerde tedavisi yok, ben olsam olur muydum, olurdum dedi. Bio mu sino mu diye sordum. Bionun koruyuculuğu da yan etkisi de daha fazla diyince 29+4te ilk dozu yaptırdım. Ben de işe gidip geliyorum. Yaptırma zorunluluğu hissettim, pişman değilim ☺️