mor_menekse1 ben yiyorum aşırı severim acıyı ama gebelikte az az yiyorum 😀 normalde kahvaltıda bile yerim😋 yiyin eğer midenize dokunmuyorsa ama az az yiyin. Bebeğe zararı olduğunu düşünmüyorum ilk bebeğimde de yedim oğlumda acıyı seviyor tek farklı yanı bu oldu😀 hiç zararı olmadı. Ama abartmadan yedim sırf hevesimi almak için 🤷♀️