mor_menekse1 Kızlar acayıp acı biber 🌶 turşusu çekiyor canım aldım yesem mi yemesem mi arada kaldım 8+4 haftalığim bir zararı olur mu tecrübeli annişler bna fikir verin lütfen 🤷♀️🤰😋😋😋
hamisanne_63 mor_menekse1 bence yiyin bende hep turşu yiyorum sonra midem yanıyor ama napayım canım istiyor 😀
mor_menekse1 hamisanne_63 demi ya 😋 😋 😋 kız ben salata turşusu yedim bir ara sıkıntı olmadı buda acı korkuyorum Allah korusun kötü birsy olur diye 🤗
Annenaz mor_menekse1 ben yedim cin biberi olanlardan. Bi sıkıntı olmadı :) en azından bi iki take yeyin nefsiniz körelsin.
hamisanne_63 mor_menekse1 ben asla acı biber yemem ama normal havuç lahana salatalık turşusunu çatal çatal yerim dayanamam hatta şuan bile canım cekti 😬
mor_menekse1 Annenaz haklısınız bir iki tane az az ucundan alayım 😅😅🤭 sizde benim gibi arada yin insan dayanamıyo
Mila33 İlk haftalar benimde canım acı şeyler çok istiyordu azar azar yiyordum ama mide sorununuz varsa yemeyin
mor_menekse1 Mila33 bulantı 🤢 sikitisiı var ama şuan ilaç aldim iyim alcam ucundan biraz çok teşekür ederim 🥰
Neseay mor_menekse1 herşeyin azı karar çoğu zarar eğer canın çektiyse Allah’ın izniyle bir şey olmaz bence. Ben canımın istediği herşeyden az da olsa yiyorum napim canım istiyorsa vardır bir bildiği :)
dnzcnrb mor_menekse1 yiyebilirsin kesinlikle zararı yok ilk hamileliğimde urfadan acı biber getirtmiştim o derece acı istedi canım ve yedim hiç sınırlamadım dr zararı olmaz dedi mide sıkıntın yoksa dilediğin kadar ye
Mila33 mor_menekse1 rica ederim canım çok geçmiş olsun bulantı için sabahları kalkmadan tuzlu krakerler ve nohut ye belki faydasını görürsün