Snggnc2101 offlineanne Yüzdün yüzdün kuyruğuna gelmişsin kaç aylıksın bilmiyorum ama Rabbim kimsenin emeğini boşa çıkarmasın risk alma tatlım
irem9797 offlineanne bence olmaz ya çok zor bi ihtimal ilk defa dogurucaksan bide başına ne geleceğini bilemezsin olmadi sancınj son raddeye kadar evde cek baktın artık baya doğurmaya yakinsin hastaneye git tek başına riskli ya
Seda_nrr offlineanne evde doğum yaptıran ebeler var.Ama onlar bile doktorla veya hastaneyle anlaşmamızı yapmamızı aksi bi durum olursa direk en yakın hastaneyi seçmemizi öneriyorlar annede veya bebekte doğum anında her türlü komplikasyona karşı
1oguzannesi Hastanede doğurmaya korkuyoruz her türlü imkana ve önleme rağmen sizler evde doğumdan bahsediyorsunuz büyük cesaret ama yapmayın çok fazla riskleri var bebek açısından olsun sizin açınızdan olsun Allah korusun
Eylul2797_ offlineanne yok ya görünüşte kolay gelebilir ama ise kalkısınca hicte öyle olmuyor Allah korusun kan kaybın cok olabilir herseyi düsün mek gerek öyle kolay degil dogum yapmak
Susamtanem2 offlineanne yaparsın ya neden yapamayasin o kadar izlemissin açarsın o an bı video ben inanıyorum çünkü senin inanılmaz bir gücün var sevginde var aklına koydugun herşeyi başarırsın 😜🤣
emrbalayse offlineanne hastanede olunca da natural oluyor. Evde kendiniz doğurunca natural olmuyor sadece. Lütfen kendinize gelin. Sadece sordunuz belki bi heves ettiniz sonuçta siz de bebeğiniz için her şeyin iyisini düşünürsünüz. Böyle düşünmek istiyorum
Demetslt offlineanne normal doğumu zaten kendin yapiyon😂 2500 doğum icin hastaneye para verdim pişman oldum bana hicbir yardımları olmadi cocuk cikinca cocugu aldılar sadece😂
Susamtanem2 offlineanne direk o video geldi gözümün önüne zaten sen bütün alt yapıyı oluşturmuş profil fotosu bile çocuğu koymuşsun yaparsin sen kanında var 😜