offlineanne çocuğun kalp atışı yavaşlasa haberin dahi olmaz. Ebe gelip açıklık herşeyi kontrol ediyor öyle sancı çektim bi ara doğum olurla olmuyor bu işler. 18 saat sancı çeken bile var 5 cm anca geliyor kalp atışı düşebiliyor doğum esnasında çocuğunu risk ediceksen diyecek bişeyim yok. Kordon dolanmışsa 10 cm açıklık olsa dahi doğuramazsın. Okadar şey var ki doğum anında olabilecek. Evde doğumda ebeler oluyor yurtdışında en azından öyle asla ebesiz olmuyor