Oğlumda birinci ay 5 gün sonra adetim geldi adet kadar sürdü kıvamı rengi farklımıştır belki de hiç ona dikkat etmemişim hamilelik aklımda yoktu ozamanlar çünkü geldiği için test yapmamıştım sonraki ay 2 defa oldum sonraki ay gelmedi bende iki kere olunca yine test yapmadm geçen ay iki defa oldum dedim üstüne görme olmuş meğerse sonraki ayda gelmeyince test yaptırdım çıktı doktordan randevu alıp gidene kadar minik 4,5 aylık olmuştu 😅 ilk randevuda cinsiyeti de öğrendim eve geldim