Hanzade175 sonuna kadar katılıyorum gerçekten tenezzül edip yüzümüze dahi bakmıyorlar devlette karşılarında hayvan varmış gibi muamele yapıyolar. 2 kere gittim birdaha tövbe ettim devlet hastanesime. En azından özelde parasını veriyosun mis gibi ilgileniyorlar her soruna cevap veriyorlar