Aysegul354 Bakın benim nacizane tavsiyem,hamilelikte hicbir zaman devlet hastanesinde randıman alamazsınız,bu 2+2=4 eder cevabı kadar net bir durum.bebeklerimiz bizim en değerlimiz,afedersiniz ama bize hem bebeğimize ilgisizliği abartarak köpek muamelesi yapıyorlar.siz siz olun bu değersiz davranışlarına izin vermeyin