eylusko Bugün muayenem vardı 36 + 0 haftadayız Bebek 3 kilo Doktor 38 de sezeryanla alalım dedi 39 da olmuyor muydu sezeryan ? 38 erken olmaz mi . heyecandan sormayı unuttum
eylusko Mgokkilicc tek sorun suyum fazla haftaya ağrıların başlar dedi . bi sonra ki hafta da alırız dedi
eylusko Zeyyyn suyum fazla haftaya ağrıların başlar dedi bi sonraki 38 de de alırız dedi bilemiyorum. erken dogum riskim vardı ciğer geliştirici de oldum 36 haftaya kadar geldik çok şükür
Omerhatice eylusko 38+dada olabiliyor.. Ben 37 +da mesela acil sezeryana alındım 3.350 kg doğdu doktor kilosu gelişimi gayet iyi zaten sorun olmaz merak etme dedi ☺
eylusko Burcu_NFUE yani ciğer geliştirici de olmuştum zaten erken doğum riskinden dolayı. 38 de bi sıkıntı olmaz sanırım
Esan eylusko neye gore 38 dedi? Su azalma gelisimde durma vs var mi? Yoksa genelde 39 da aliniyo. Benim doktorum 39 dan once almam sorunsuz biz gebeligimiz var dedi. Sorun olmadikca bebek ne kadar anne karninda durursa o kadar iyi.
eylusko Esan suyum da azalma yok çok fazla suyum.. bundan dolayı ağrıların bu aralar baslar dedi su an 36 yim . 38 de alalım dedi. 37 hafta da ciğer geliştirici de oldum hatta
PurpleTail eylusko acil tıbbi bir durum yoksa erken alınmasına gerek yok haftanızı bekleseniz daha iyi olur
eylusko PurpleTail acil bi durum yok aslında sadece suyum fazla. bundan dolayı ağrıların başlar artık dedi . ciğer geliştirici de olmuştum 27 hafta da bi sıkıntı görmedi sanırım
gokcekocyigit07 Bu kararı en iyi doktorunuz verir, benim zorunlu sezaryan olacak ve 2 sezaryan arası çok kısa olduğu için en geç 37 de olacağım. Bebek gelişimine göre 36 dan itibaren alabiliriz dedi doktorum. Ki 38 gayet uygun bir hafta 🤗
eylusko gokcekocyigit07 38 düşününce çokta erken değil Aslında. 27. hafta da erken doğum riskim den dolayı akciğer geliştirici de oldum hani ciğerler gelişmiştir . suyum da fazla ağrıların çok olur dedi. 38 i uygun gördü
eylusko Ilkayy akciğer geliştirici iğne de olmuştum 27 hafta da doktor demekki bi problem görmüyor gelişimi de iyi şükürler olsun . suyum fazla olduğu için ağrın artar bu haftalarda 38 de alalım dedi
Kvsraykt eylusko muhtemelen kilosu iyi diye almayı düşünüyordur 2 haftada 500 Gr daha alır 3 buçuk olur
eylusko Kvsraykt bide suyum fazla . bundan dolayı ağrıların artar 38 de alalım dedi. 27 de akciğer geliştirici de olmuştum zaten
gozde3592 eylusko demin şeker tansiyon var ise diye yorum yaptım ama sanırım erken doğum riskinden dolayı böyle bişi yapmak istemiş olabilir canım sağlıcakla kucağına almak nasip olsun🙏🏻
Mgokkilicc eylusko Ya erken değil ama 38+3 den önce almak istemiyorlar genelde diye duydum sağlıkla alın kucağınıza inşAllah 😍
Burcu_NFUE eylusko inşallah bir sıkıntı olmaz ama 37- 38 de sezaryen olan çok kişi biliyorum binlerce diyebilirim . bi sıkıntı olmuyor şükür
Pambix eylusko valla anne karninda 1gun bile çok önemli..kilosu aşırı olmadığı sürece ve sıkıntı çıkmadığı sürece bence en azından 39 u bekleyin.
eylusko Pambix evet bencede 1 gün bile önemli. suyum fazla bu yüzden ağrıların fazla olabilir dedi . 27 hafta da ciğer geliştirici de olmuştum. ondan sorun gormedi galiba
Esan eylusko ah o zaman normal 38 erken degil zaten su fazlaliginda da o haftalarda aliyolar genelde saglikla gelsin ♡