aysegul_01 Asel ismini herkes çok koyuyor Erva bi farklı geldi anlamıda güzel eşimle beraber karar verdik benim beğendiğimi o onun beğendiğini ben begenmıyordum🤷🏻♀️ En sonunda Erva Nur a karar verdik işte😊 benim 2. İsmim Nur kızımda da olsun istedim o yüzden yanına başka isim düşünmedim ama oda hoş geliyor evet😊