Hanımlar ben hep ağdaya gidiyorum. 34+1 haftalığım şuan ve ilk gebeliğim doğumun ne zaman olacağını bilmiyorum,kuaföre tüm vücut ağdaya gidicem sizce en uygun hafta hangisi olur gitmek için. Yani doğum zamanı temiz olayım istiyorum ama bir 36 da gidiyim diyorum bir 37 bilemedim. Nolur fikir verin bana çok kararsızım 🤔🤔🤔💜