Gul2808 Aslihan2 akşam 9 da yapıyoruz biz Allah yardımcımız olsun her yerim morardı ama bebeğim için değer 🤗🙏♥️
Boncugummmm Mrvysnn ewt canım karnmda yapıyorm bıara cok morattım hemşire bacga geç dedi ama göbek yaglı bırazdaha ordan dewam edyorum
Boncugummmm Gul2808 ya tamam canım çok saoö kzlardaanlattılar saolsun baklm yınede cıkartmamaya dıkat edıyım bnde 4 haftalkken başladım
Leylaakcay @Minnakkurabiyeveannesi27 bende kolumdan vuruyorum hep iğneyi hiç fıs diye ses duymadım bizim iğne de sorun mu, var acaba yanlış Hreket etmeyelim 😒
Minnakkurabiyeveannesi27 Leylaakcay bilmiyorum oksapar da öyle hatta videosunu izleyin onda bile öyle diyor vuran kişi ufak bir ses gelince hemen çekin iğne tekrar sıvıyı içine çekmesin diyor