Boncugummmm Bnm 2 seferdir ignemi yapınca karnımdan geri çıkıyor neden böyle oluyor sznde başınza geldimi bu ilk defa kullanıyorum. Biraz bekletyorum cıkmasın dıye yıne bgun 2 damla cıktı
Aslhn12 Boncugummmm iğneni vurar vurmaz hemen çektiğin için oluyor. Ben de bazen acelem olduğunda o şekilde yapınca ilaç bir iki damla çıkıyor ama o sorun değil . Vurduktan ve ilacı enjekte ettikten sonra 10 saniyeye yakın bekle öyle çıkar iğneyi ☺️🌷
Minnakkurabiyeveannesi27 Boncugummmm hayır hayır kuzum bekletmene gerke yok göbek deliğinden 4 parmak ileriye iki parmağının arasına etini sıkarak alacaksin iğne batır ve enjekte etmeye başla böyle fıs diye bir ses geliyor o zaman hemen çekeceksin yoksa iğne geri çekiyor sıvıyı
Aslihan2 Boncugummmm Ben bekleyince icine kan birikti hatta kendim vuramıyorum siz nasıl alıştınız ya 😔 hâlâ hergun sağlık ocağına gidiyorum
marbling10 Boncugummmm iğneyi yavaş vurun hızlı olunca dağılmıyor. Dağılmadığı için de iğneyi çekince geri gelebiliyor. Hem yavaşça vurursanız daha az yakar
Boncugummmm Aslhn12 hım anladm canm bırazdha bekletyım ozamn bn de acaba yaptgım oncekı yerlere denk geliyorda o yuzden mı cıkıyor dedım
Gul2808 Boncugummmm bekletme cnm iğneyi vurunca çek yoksa iğne geri içine çekiyormuş doktorum öyle demişti
Boncugummmm Minnakkurabiyeveannesi27 anladım canım bn bekletyordum. Bırde bn fıs dıye ses duymuyorum yada odaklanmadım o sese. Bn enox kullanyorum sz hangsni kullanyorsunuz hepsi aynı mı oluyo bn duymadım
Durudefne61 Aslihan2 damara denk geliyordur. O zaman bezecikte yapar morarma da. ilk günden beri kendim yapıyorum vallah 1kere damara denk geldim onun dışında abartılcak birşey değil bence ya. Acımıyor bile 😂
Gul2808 Aslihan2 14+6 günlüğüz daha hiç kendim vurmadım eşimde cesaret edip vuramadı😆 hep babam vuruyor sağolsun
Boncugummmm Aslihan2 keşke alışmaya baksan canım herzamanda gtmesi zor oluyor alıştım morarta morarta bu seferden 1 2 damla çıkartyorum beceremıyorum mu ne bılemedım
Boncugummmm marbling10 yawaş yapyorum sanıyordum bırazdha yawaş yapayımcanım çok saolasın yarın denıycem butun bunları
Aslihan2 Gul2808 bende vurcak kimse yok aynen eşimde cesaret edemiyo😂sağlık ocağı yanımda allahtan her sabah gidiyorum mecbur
Gul2808 Boncugummmm Bnde de çıkıyorda ebe sorun olmaz 1 2 damladan demişti bnde pek dert etmedim açıkcası 4 haftalık tan beri vuruyorum öyle Böyle 14+6 ya geldik bir sorun olmadan 🙏 Yinede doktoruna sor için rahat etsin cnm
Gul2808 Aslihan2 akşam 9 da yapıyoruz biz Allah yardımcımız olsun her yerim morardı ama bebeğim için değer 🤗🙏♥️
Mrvysnn Boncugummmm kan sulandırıcı ipneyi karnınızdan mı vurunuyorsunuz bende kullanıcam hamile kaldıgımda da
Boncugummmm Mrvysnn ewt canım karnmda yapıyorm bıara cok morattım hemşire bacga geç dedi ama göbek yaglı bırazdaha ordan dewam edyorum
Simurgizmir Boncugummmm ben de tüm gebeliğim boyunca sabah akşam yaptım enox enjeksiyon sırasında sıvıyı yavaşça ver ve bitince beklemeden geri çek enjektörü
Boncugummmm Gul2808 ya tamam canım çok saoö kzlardaanlattılar saolsun baklm yınede cıkartmamaya dıkat edıyım bnde 4 haftalkken başladım