sena26 35 de 3100 kilomuz. Doguma kadar kimisi hala almaya devam eder diyor kimisi yavaşlar diyor bende bilemedim. 2 hafta da ilerideymis kilosu.
Cicek10 Yeppudaa çok teşekkür ederim hiç bilmiyordum çıkardım şimdi bakalım bir şey diyecek mi derse internette baktım derim yalan değil 😊
Yeppudaa Cicek10 gittiniz mi ? Bizim hafif gözlerde kalmış sadece .ama maalesef başka bir sorun çıktı kardolojiye göstermemizi istediler .
Alyaesmaa Esraali 36+3haftalığım Benimki iyi normal ilerliyordu 34haftadan sonra kilo almamaya başladı😣 2300 2500 arasında gidip geliyo
Ervaceylin Esraali bende simdi geldim kontrolden 35+5 2.780 Gr dedi bu haftaya kadar çok az kilo alıyordu hatta 2.500 anca doğar diye düşündüm ama çok şükür iki haftada iyi kilo almış inşallah 38 e kadar 3 u geçer 🤗