Cmnozge 35+ 5 2400gr ben hiç NST ye girmedim daha bugün sağlık ocağında ki doktor 32.hftada girmen gerekiyordu dedi sizde böyle bişey oldu mu
Cicek10 Yeppudaa sarılık nasıl geçti inşallah bizim olmaz çok korkuyorum uyandırmaya çalışıyorum sürekli zorla uyanmıyor
Yeppudaa Cicek10 canım sürekli uyandır .burnunu sık . Ayak topuğu na vur .hafif ılık sıcak olmasın elini ıslatıp ayaklarına sür uyansın diye .uyandığı an memeyi tıka ağzına .birde mama ver .bu sarılık kaka ile çiş le atılıyor sık sık onu besle .
Yeppudaa Cicek10 uyanmiyor da sarılığı yükselmiş sen onu besle. Birde sıcaklıkta etki ediyor sarılığı azdiriyor .onu kısa kollu zibinla birak
Cmnozge Esraali cuma günü gittim kontrole herşey normal dedi hiç NST ile ilgili bişey söylemedi 1kez kasıklarıma doğru baskı olduğunu söyledim 2hafta sonra tekrar gel dedi
Cicek10 Yeppudaa kayın validem kıyameti koparıyor üşüdü çocuk diye sinir oldum zaten kat kat giydiriyoruz valla desem de dinlemez hasta ettin diyip duruyor ili kez hapşırdı diye
Yeppudaa Cicek10 çok üzüldüm .bence kayın valide nizi dinlemeyin . Kat kat giydirmeyin sıcak azdiriyor sarılığı.
Yeppudaa Cicek10 sizi bilgilendirmek amacıyla yazıyorum sarılık ne kadar yükselirse uyanmamasi o sebepten. Benimde bebeğim hapsuruyor doğduğu an bile hapsirdi.
Cicek10 Yeppudaa çok teşekkür ederim hiç bilmiyordum çıkardım şimdi bakalım bir şey diyecek mi derse internette baktım derim yalan değil 😊