Zkczkc ben süslemeyi düşünmüyorum görünüşü zaten güzel, bitince çöpe atılıcak bi şişe için ekstra kağıt israf etmeye yazık.. Çocuklarımızın büyüdüklerinde hastanede onlar için dağıttığımız hediyeliklerden ziyade çöplerimizle mahvetmediğimiz bi dünyaya ihtiyacı var.. Bence bu yüzden bu hediye işini illa yapıcaksak işlevi olan şeyler dağıtarak yapmalıyız ve minimum çöp üreterek.