Mervekama Kızlar hastanede neler dagitcaksiniz süslemeyi nasıl yaptınız nereden yaptırdınız fikir olsun ben çok arada kaldım☺️
ebruzb Mervekama ben makrome gökkuşağı magneti yapacağım çok hoşuma gidiyor ipleri aldım henüz başlamadım 🙊
Kbryyy Mervekama ben sabun yapıyordum bebek figürlü sabunlar şimdi acaba kendi kızım İçin mi yapsam diyorum çok kararsızım
Beste16 Mervekama Ben şeker hamuru kurabiye yaptım badem şekeri alıp küçük kavanozlara koyup süsledim bide lavanta alıp lavanta keseleri yaptım evde kendim ☺️
Asiyeclk Mervekama bebek çikolatası ve mini kurabiyeler yapıp paketliycez bide trendyoldan da balon siparişi verdik balonlarla da süsleme yapmayı düşünüyoruz ☺️
Ftmgl1 Mervekama bende kendim yaptım anahtarlık [url=https://www.hizliresim.com/bg15qz1][img]https://i.hizliresim.com/bg15qz1.jpeg[/img][/url]
Nilduru Kbryyy kendi sitesinden aldım https://www.eyupsabrituncer.com/klasik-limon-kolonyasi-50-ml-seffaf-pet-sise-919
Beste16 Beste16 @EylulHifaa https://resimyukle.io/r/i3HNavhslE https://resimyukle.io/r/hQLXiMPbOg https://resimyukle.io/r/CdDZ0FpXSc https://resimyukle.io/r/03N59PQ0Mm
Klccc Beste16 kurabiyeler harika görünüyor ☺️🥰 hangi tarifle yaptınız tarifi verir misiniz bende yapacağım herşey hazır tarif bulamadım henüz ☺️☺️