Brcadn sağlıkla alın kucağınıza ben 25 haftaya kadar çok güzel yemek yerdim bebek iki hafta öndeydi hep ozamn 1.33 gıramdı dahada gitmemişim eylülde gidecem bakalım bir kaç haftadı hiç yemek yiyemiyorym sofraya oturunca sanki tıka basa yemişim bilmiyorum inşallah bebek etkilenmemiştir benimde kız inşallah sağlıkla alalım kucağımıza sanki eylüle girince herşey daha iyi olacakmış gibi geliyor zaman hiç geçmiyor yerinde sayıyor gece hiç uyuyamıyorum sabaha kadar sağa sola dönmekle geçiyor gündüz ayağa kalkmata zorlanıyom halsiz oluyorum kan ilacıyla biraz kendime geliyom 😔