Smrtgsn Sevgili anneler, herşeyi hazırlamak için çok mu erken? Sizler nasıl bir yol izleyeceksiniz? Ben hastane çantalarımızı hazırladım, erken mi davrandım bilemedim. 🤭 odasını da eylül başı gibi hazırlamayı düşünüyorum, erken mi olur ki? 🥲
Kusciviltisi Smrtgsn hiiiç erken değil canım benim 30 haftalığım 33 te herşeyini yıkayıp hazır edicem 2 haftaya da beşiğini alıcam
CicekOk Bekleyenler Smrtgsn 34 haftalığım geçen hafta hastane çantasını hazırladım yakında beşiği gelecek. Bence erken değil.
Busra_kr Smrtgsn erken olmaz canım anca hazırlarsınız gittikçe ağırlaşıyoruz belki ilerleyen haftalarda yapacak halimiz bile olmayabilir ☺️
bilnazo68o Smrtgsn gayet ideal zaman. Bende hastane çantam hazır bakım malzemeleri battaniyesi beşiği ni alacağım bu eylül de son eksikleri. Birde aceleci olabilir benim kızım erken açısından o yüzden. yaptıgınızı yapın sonra agurlaşmaya başlayınca zor olur 🌼
Smrtgsn Busra_kr CicekOk Kusciviltisi SBK bilnazo68o çevremdekiler hep erken daha eliniz boş dönersiniz hazırlamayın son ana kadar diyorlar. Korkuyorum o yüzden hazırlık yapmaya. Ama sizlerinde dediği gibi şimdiden ağırlaştım zor hareket ediyorum. 🙄😔
CicekOk Smrtgsn iyi güzelde ne zaman doğum yapabileceğimiz belli değil ki ya erken olursa o zaman ne yapacağız. Ben 33. Haftaya kadar bekledim.
bilnazo68o Smrtgsn orasıda var tabiki. Ama bş riskiniz yoksa bekleyin isterseniz. Bende erken doğum riski var ciğer geliştirici iğne de olduk oyüzden ben aceleci davranıyorum Biraz takdir Allah tan tabiki. İçinize sinmiyorsa bekleyin🌼
Busra_kr Smrtgsn Çevrenizdekilerin dediğini çokta dikkate almayın bu sizin hayatınız içinizden nasıl yapmak geliyorsa öyle yapın 🌸
Zeyyyn Smrtgsn bir çantamız kaldı herşey hazır çantayıda yarın halledicem 🤣 rüyama giriyor doğuruyorum eşyalarımız yok
Havin6565 Brcadn 31+1 rim 1 eylül kontrol var sizin kaç ve cinsiyet nedir ben sezeryan olduğu için 10 ekim doğum tarihi
CicekOk Ailem bana tam zamanı demişti. Hatta bir an önce eksikler tamamlanmalı diye uyarmıştı. Son anlarda çok sıkıntı olmaz mı?
LivaveLeyla Smrtgsn çok iyi yapmışsın hazırla bulunsun ağırlaşmadan 33 haftadan sonrası çok zor ve ağrılı geçiyor
Merveee34 Smrtgsn en iyisini yapmışsın . Bende 30 haftalığım . Nasipse yarın yıkayıp ütüleyeceğim . İyice ağırlasmadan yapmak en mantıklısı bence
Yektaa Bende herseyini hazırladım bugün de biberonlar ve süt sağma makinesini kaynattım yıkadım dolabını yerlestirdim hastane çantam da hazır sadece kendim icin bir iki sey koyacağım. Besigimiz de 10 gün icin de gelecek miş ins 🤗 suan 32+4 um 38 de sezeryan olacagim ins 🙏
Mmeelliikkee Smrtgsn iyi yapmışsınız bence kesinlikle erken değil tam zamanı .. bizim de bi kaç ufak eksiğimiz var emzik depend falan sonra kapatıcam çantayı inşallah 🌺
Smrtgsn Mehtap23 Milkshakee SaniyeGoseli Kusciviltisi Mmeelliikkee evet bende kesinlikle erken olduğunu düşünmüyorum. Odasınıda eylül gibi hazırlarım o zaman. İçimi rahatlattınız gerçekten ❤️❤️