huma2018 Kızlar bugün konturlom vardı gitim.oglum 28+3 haftalık 1 kilo 200 grm boyu 37 cm doktor çok kilolu değil dedi normal dedi sizin bebeisler bu haftada kaç kiloydu şimdiden teşekkürler 🍀
Dilarass huma2018 27+3 bugün bakıldı 1230 gram cıktı bizim bebis ama bi hafta önden gidiyor gelişimi ☺️
Biranneadayiiii Benimde 27+5te 1153 kg di. Doktorum normal olduğunu söyledi. Sizinde normaldir diye düşünüyorum 😊
huma2018 Biranneadayiiii teşekkürler cnm evet banda normal geldi inşallah bundan soran kilo alımı güzel olur 😊
Smrtgsn 26+4 de 1150gr dı minnak kızım🌸 haftaya 31+0 da randevumuz var bakalım kaç kilo olmuş bende heyecanla bekliyorum 🥲🤪
huma2018 Smrtgsn mahşlah sizin ki tontik bişey olcak inşallah benim oglanda daha sağlıklı bir şekilde kilo alır ya acaba zayifmi diye düşünüyorum değilim😂
huma2018 Dilarass mahşallah benim de kızım iki hafta önde gidiyor du ama oğlum biraz zayıf olcak galiba 😂😂
huma2018 Cananslife ohh mahşallah kilosu gayet iyi. Benimkide normal ya çok şükür biraz çık zayif sade olsudnu😂 sağlıklı olsun bebiş kilo aldın diye özel birşey yiyiormusnz 😊cnm
asliiyorgunn huma2018 bende 28+2de gitmiştim 1375 grdı. Şu an 30+0 olduk haftaya gidecem bakalım kaç diyecek 🥰
huma2018 asliiyorgunn ay mahşlah seninde aynı benim ogaln gibi beni bidaha 33 .haftada çağrıdi ay çok uzun ya nasıl gecicek zmn 😊😊
huma2018 Ozzseda oh mahşlah anesi inşallah sağlıkla doğarlar da benim ogalnda alır kilosunu güzel ce inşallah 😊
Zuhre-45 28de 2.280 33de 2.363 34de 2.590 36+6da 3.100 gram buyuda 50cm olmuş bugün gittim seninkide gayet normal canım ben 38. Haftada sezeryan olucam çarşamba günü gün vericekler bakalım dört gözle bekliyorum
huma2018 Zuhre-45 28 demi 2280 kız seninki baya tontiş ozmn mahşlah annesi 😊 benim oğlan cılız olcak densne 😂
Smrtgsn huma2018 benim doktoruma göre kilo sağlık belirtisi değil. 2.500-4000 gr aralığında doğmuş olması bile sağlıklı olduğu anlamına gelmiyor. Siz sağlıklı beslenin, bebişlerimiz zaten ihtiyacı olanı kadar alıyorlar😘
Xxxseliiiin huma2018 aynen öyle hiç takılmayın böyle şeylere her bebek farklıdır allahım sağlıkla gelmelerini nasip eylesin 🥰
huma2018 Smrtgsn Ayn öyle benim doktorumda dedi salık açısından kötü bir durum yok sade kilolu bebeis olarak doğmaz dedi sağlıklı olsun da ben ilk çocuğumu 36 haftalık en doğdu 3400 ona kıyaslayarak zayıf dedi bide burda sormak istedim😊😊