Mayacm Bende hamilelikden önce de kullanıyordum çünkü yapısal olarak akıntısı olan biriyim. Doktora sordugu da kullanabilirsin kokuuszlardan demişti. 38.haftadayım hala kullanıyorum günde 3 kere falan değiştiriyorum ıslak bırakmıyorum o yüzden mantar yada enfeksiyon olmadı hiç. İç çamaşır dayanmıyor yoksa 🤭🥴