MyUniqueBaby Annesininkuzusu01 neden 24 saatlik idrarına bakma ihtiyacı neden duydular ? Tansiyonunuz düşmediği için olabilir mi ? Benim hastanede hep düşüktü
Susamtanem2 MyUniqueBaby ani hareket mi yaptınız ya da makine de mi sorun var takipte kalın yüksek tansiyon durumunda hemen Dr ile görüşün