K88_ Deryaerbil yaa çok memnunum instagramdan bi bak istersen doktora zaten çok çok pozitif ve çok detaycı
Dugisim Meriiih Ben de bu sabah ilk doz sinovac oldum 23 haftadayım 2doz sinovac tamamlayıp doğum sonrası 1 doz biontech olursun dediler bana da mantıklı geldi. Şimdilik bir sıkıntı yok çok şükür
svl0787 Deryaerbil Çok şükür hiç bir problem olmadı aşı sonrası iki kere kontrolüm oldu gayet sağlıklı bebeğim 🙏🏻🧿