Eylul-bebek tamam ama negatif düşûnmeyin pozitif olun siz elinizden geleni yapın bol bol dua edin kendiniz için benimde 39 haftalıkken açılmam yoktu 40 haftalıkken bi anda oldu herşeyin hayırlısı olsun sizin için bebeğinize kavusmaya böyle az günler kalmısken canınızı böyle sıkarak geçirmeyin😊