Kızlar 39+5 teyim. Bugün kontrol vardı, nst de az sancı çıktı, doktor alttan muayene etti ama henüz hiç açılma yok. Öyle sürekli yatan biri de değilim hareket ediyorum hurma yiyorum, var mı benim gibi olan? Bu haftaya kadar beklemişken sezeryan olmak istemiyorum 😔