Belissima Esratayes benimde öyle kasım 10 diyor ama sezeryan olcam ekim sonu gibi gelir gibime geliyor:)
Aysehatun Elifkaraman 5 kasım gibi görünüyor oda 40 hafta oluyor ama bana ekim sonu gibi geliyor hayırlısı bakalım 😇
Asya_2402 nrcnmrt benim de Doğumum 9 kasım 😊 tabi sağlık durumlarından ötürü sezaryen olacak bu durumda 40 haftanın dolması beklenmez sanırım.hayırlısı ile sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🙏
Dogaturac 6 Kasım 😍 İnşallah hepimiz zamanında sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize🙏 Alışverişe başladınız mı kızlar🤗
Miraberke 26 kasım gibi gelicek benimde kızım allah izin verirse 24 kasım evlilik yıldönümümüz babamız 28 kasım Doğumlu bakalım bu tarihlerdede gelebilir inşallah