Belissima Esratayes benimde öyle kasım 10 diyor ama sezeryan olcam ekim sonu gibi gelir gibime geliyor:)
esmaefe Eceguclu35 benim de 30 Kasım ama sezaryen olduğu için daha erken olur muhtemelen. Ben de medifemaya gidiyorum canım 😊
Eceguclu35 deleytedmom257 çok sevindim 😊 hangi hastaneye gidiyosunuz ben egepolü tercih ettim ilk baştan beri oraya devam ediyoruz siz 😊
deleytedmom257 Eceguclu35 bende sevindim 😁 karataş hastanesine gidiyorum.egepol çok yakın bana 5 dakika mesafede ama karataş i tercih ettim. Hayırlısı hakkımızda ne kadarlık bebişiniz biz 23+0 olduk bugün
Eceguclu35 [bilinmeyen] orayı duymuştum güzel bi hastane diyorlar 😊 biz Hatay da oturduğumuz için uzak kalıyor maalesef orası 😊 şimdiden hayırlısı olsun sağlıkla alalım kucaklarımıza🙏🏻😊