UlkuDuran bende polikistik over hastasıydım rahat 1 seneye yakın benimde cocugum olmadı ama hiçbir sekilde tedaviye baslamadım iyikide baslamamısım. Stres cok kotu etkiliyor canım o donemlerde bende col kafama takıyordum aglıyordum surekli ama eşimin yanında işe baslamıstım ne olduysa zaten o zaman oldu işim o kadar yogun ve guzeldiki hiç aklıma cocuk gelmemeye başladı hatta istememeye baslamıstım ilerde olur belki acelesi yok diyordum ki ertesi ay hamile oldugumu ogrendim. Yani diyecegim şu canım eger çalışmıyorsan işe baslamanı tavsiye ederim kendinle bas basa kalma kafandan at hatta istememeye çalış 🤗