UlkuDuran pco lü biri olarak ilk ayda hamile kaldım düşündük karar verdik vücudumu takip ettim belirtilere göre yumurtlama döneminde çalıştık sonra bıraktım duzensizdi adetim hep. Dusunsenize 50 gun adet gormuyordum kendimi bildim bileli hep düzensizdi. Bekle bekle bir türlü regl olmadigim gibi sonuç da yoktu ortalıkta derken adetin üstünden 40 gün geçti evde test yapınca ikinci çizgi silikti soluğu acilde aldım hamile olduğumu öğrendim 29 haftalık hamileyim şimdi. Yumurtlama dönemi önemli ve rahat olun Rabbim hayırlısını nasip etsin. Allah isteyen herkese nasip etsin öncelikle size.