Kubra_K kesinlikle öyle normalde özele gidiyorum haftasonuna denk geldi devlete acile gittim kasığim çok agriyodu ama normal ağrı degl snra adam bana ne dese beğenrsn parol içip otursaydın her biyerin ağridğnda hastaneyemi koşcan parolun yoksa yazym demsti bende var zaten bakkalda bile satiliyo parol dedim cktm salak adam😅😅