Civcivim_34 Mersin şehir hastanesine giden var mı arkadaşlar kesinlikle randevu alamıyorum sizler nasıl alıyorsunuz acaba gece gündüz hep deniyorum ama yok
Ikincimelek Civcivim_34 Adamın olması lazım yoksa çok zor.. hiçte gitmem oraya ilgi alakassfir Ben forum yaşama gidiyorum
Yoncca Civcivim_34 ben erken gidip sıra almistim randevulu hasta sayısi oplam 20 yoktu şuan herkes sıra alıyor
-Arya- Civcivim_34 MHRS ye sürekli bakıyor kuzenimin eşi, o da oraya gidiyor. Ben büyük konişmiyim önünden geçmem, gidip onların suratını mı çekicem ilgi alaka 0🙄
Hilooo Civcivim_34 gitme şansınız var ise özel city hospitala Türkan hocama gitmenizi tavsiye ederim çok ilgili ve çok güleryüzlü bir doktor pişman olmazsınız
Civcivim_34 sultanaf çok uzak hastanede şansıma bide bakmazlar bide oğlum var onunla çok zor olur herhalde
Civcivim_34 Ikincimelek hadi ya ben de çok iyi ilgililer falan diye okuyorum form yaşam da iki test yaptırdınız mı acaba ücret nedir bilginiz var mı
Ikincimelek Civcivim_34 Ben düşük yaptm gittim sehir hastanesine yuzume bakmadilar ayakta duramiyodum ilgilenmediler bile neden nie olms solemedi hic.memnun deglim.. suan 11haftalik hamileyim iki haftaya gtcem test icin kararszm yapmmi yapmmi bilmiyorum acikcasi
-Papatya33 Civcivim_34 ikili teste forum yaşam da 150tl fiyat ödedim. Düzen laboratuvarında yaptırıyorlar en düzgün sonucları veren yer diye biliyorum arastırmıstm Bi ara cünkü
Civcivim_34 Ikincimelek gerçi ben de bi kimyasal gebelik yaşadım acile gittim ama akşamdı gerçekten hiç ilgilenmediler ama belki normal numara alıp gidersen iyi olur diye düşünmüştüm ben de 11 haftadayım haftaya gidicem bende ben istiyorum yaptırmayı oğlum var 15 aylık onda da yaptırmıştım
Civcivim_34 Ikincimelek hamile olduğumu öğrendiğim de istanbuldayım canım dün geldim Akdeniz de oturuyorum ben büyük bi ihtimal imc hastanesine giderim eve yakın iki dk siz nerde oturuyoruzsunuz
Civcivim_34 Yoncca benim öyle bi şansım olmaz sanırım çünkü 15 aylık bi oğlumda var ki hastanede uzak özel nere gidiyorsunuz
Yoncca Civcivim_34 canım benimde 2 kızım var ikiside küçük mecbur babalarına biraktim belediye otobüsü ile gittim inanki mecbur kalınca bı şekilde gidiliyo karnımdakinide düşünmek zorundayım son haftalar bı de tehlikeye atamam 😞 ben şu hatanesine gidiyorum özele dilek.hanima
Civcivim_34 Yoncca doğru söylüyorsun tabi ki herşeyin başı sağlık ama ben yeni taşındığım için pek de bilmiyorum Mersin’i sizin ne gibi tehlikeniz var acaba kaç haftalıksınız
Ikincimelek Akbelen mezarliginn orda oturuyorm bende.. ilk dogumumuda ahmet īşıktan yapti smdi yne ona devam ediyorum.. saglikla kucagimiza alalim insallh bebislermizi