busrasahinn aysegul_01 bende instagramda albebek diye bir sayfa var ordan aldım maximum adı çok beğendim gayet güzel geldi kapıda ödeme ve kontrollü kargoyla geliyo 😊
Hannah aysegul_01 baby2go aldık çok sağlam ve kullanışlı duruyor ama henüz kullanamadığım için bilemiyorum tabi 🤷♀️
Zeyneptzgn aysegul_01 ben bugün Civilden travel sistem casual bebek arabası aldım 1500 tl 1000 tl olmuş çok iyi marka olarak bence bi gidin bakın derim ben indirimde olduğunu görünce hemen aldım uzun süredir araştırıyorduk
Kubraonglacar aysegul_01 aysegul_01 bende Beneto dan aldım bebeğim daha doğmadı ama çok rahat bi araba bence 😃
EgeninAnnesiii Dilara55 travel sistemlerin içinde en hafifi casual markası canım cadillac modeli çok rahat çok kullanışlı biz kullanıyoruz. 18 aylık bebeğim var ve 8 aylık da hamileyim heryere mercedes diye binip gidiyoruz 😁
Kocozge Mel_yuz memnun musunuz acaba bir de özel olmayacaksa ne madara aldınız bende aynı arabaya bakıyorum da ☺️
CerenErenAnkarali EbruBeren ay çok pahalı o ya bnde cok begenmiştim ama almadm o kdr vermek istemedim,baby plus aldık biz
dalin Suheyla1 ben indirimden 800 tlye almistim internet sitesinde cunku internet sitesinde satis vardi magzasinda yoktu.simdi yok sanirim ebebekde baska marka cikarmisti ebebek baby&plus canyon die ona benzer..gelie belki tekrardan bilemiycem
nrcnmrt Zeyneptzgn ne zaman almıştınız hala sürüyormu kampanyası? Bir de tam olarak markasını yazar mısınız?
BilgeSnmez aysegul_01 ben almadım görümcem verdi bana daha yepyeni markası Fiat500 çok hoşuma gitti Aralık’ta kullanacam nasip olursa
Hasanmelek dalin Ebebek den ben baby plus canyol Travel sistem v2 den aldım indirimdeyken daha kullanmak nasip olmadı kaliteli duruyor