Mom526 bilmiyorum 38 haftalık doğan çok fazla bebek olduğu için belki öyle dedi çoğu şeyini aldım sayılır ya ilk çocuğumda kalanlar vardı üstüne 3 tulum 2 tane 3 lu takim 1 tane hastane çıkışı 2 tane alt üst sık gezmelik takım 3 çift çorap aldım ☺️🤭 daha görürsem alırım birşeyler de her ihtimale karşı aldım alamazsam doğduğunda giymeye birşeyleri olsun hemen