Kızlar şimdi kafam karışık doktor bebegin doğum tarihi 22 Aralık görünmesine rağmen 5 aralıktan itibaren bu cocuk doguma hazır olur dedi..Bunu neye dayanarak dedi ??Bir de neler aldınız bebislere ben daha sadcee beşik ve uyku setini aldim kıyafet olarak hiçbir şey almadim??İsimli hastane çıkışı alan var mı nerden aldinjz kaliteli olsun istiyorum, çok mu erken almak icin