Lokumunannesii şu an aynı sıkıntıyı bende çekiyorum gözüm çok kötü kaşımaktan gözümü koparıcam nerdeyse kirpik takmıştım ondan enfeksiyon kapmış sıcak kompres yaptım fayda etmedi doktor da terramycn krem verdi kulak çöpüyle sürüyorum bide steril damla verdi umarım tez vakitte geçer sağlığımıza döneriz