Pelobero Rojdakoymen Ben geçen sene bayrakli cinarli da dogum yaptim onir aldemirde doktor bey gercekten cok tecrubeli hastane Tam tesekullu bir hastane degil malesef odalarda o kadar konforlu degil ama fiyati a gore iyi zaten pek beklenti icinde degilsen iz iyi
Nihanus Rojdakoymen çok eski bir doğum hastanesi dışardanda çok doktor doğuma geliyor benim kardeşim bile orda doğdu. Hiç sıkıntı yaşamadık arkadaşımda geçen yıl orda doğum yapmıştı ben karataşta yaptım geçen yıl nefret ettim açıkçası bu doğumumda devlet düşünüyorum düşünün şartlar daha iyi karataştan 😅
Rojdakoymen Pelobero arkadaşım da onur beye gidiyor baya memnun ama benim doktorum dışardan gelicek ilk kızımda ilstanbuldaydim ebe den çok çektim hala sinirleniyorum aklıma geldikçe 😅 doktorum çınarlı da yapalım doğumu dedi bende merak içindeyim Allahım vicdansız insanların eline düşürmesin 🙏
Pelobero Rojdakoymen amin inslh doktorunuz baska bir hastaneye gelemiyor mu benimde doktorum disarda gelecek biz tinaz tepe galen hastanesini dusunuyorum hayirlisiyla kismet olursa aralarinda pek fiyat farkida yoktu cinarliyla
Rojdakoymen Pelobero genelde kent te ve çınarlı da yapıyor doğumu kent biraz pahalı 1 gece için gerek yok dedim ama çınarlı da pek içime sinmiyor sanki . Tinaztepeyi bir sorayım doktoruma 😊 ilgin için teşekkür ederim canım
Rojdakoymen Gonul_enes sizin gibi memnun olanda çok olmayanda okadar arada kaldım ki 🥺 hadi odalarını gidip göreyim diyorum ama ebe ve hemşireleri nasıl anlicam iyi olup olmadıklarını bilemiyorum 🤧 doktorum şans işi dedi iyi olanı da var kötü olanı da hangisi denk gelirse diyor . İşimi şansa bırakmakta istemiyorum açıkçası
gulbgs Rojdakoymen benim doktorumda çınarlıda yapalım dedi ben gidip odalarına baktım yani odalar kötü değil öyle çok büyük bir beklentiye girmezsen bina eski.Ben çok takılmadım o duruma hemşireler ilgili duruyordu ama bilemem tabi doğumda ne olacak
Gonul_enes Rojdakoymen yaniii… ben resat bozoklar icin gittim o hastaneye, ama mennundum baya pahali ama ozaman oyleydi,suan nasil bilmem
Sibel5435 Bende çınarlıya gidiyorum memnunum bence bu memnuniyet konusu kişiden kişiye göre değişiyor orta bütçeli olanlar için ideal bence
Rojdakoymen Sibel5435 lüks bir beklentim yok tabi ama etafta böceklerin gezdiği hemşire ve ebelerin sert mizaçlı olduğunu yazmışlar hastanenin sayfasına buda beni çok tedirgin etti Kuzum yoksa bir gece kalıp gidicez okadar takmam
Sibel5435 Rojdakoymen en az 5-6 arkadaşım doğum yaptı ilk defa duyuyorum böcek olayını, bence aksine çok temiz geliyor bana da, ebeleri ben de bilmiyorum yorum yapmayayım o yüzden ama şu an 32 deyim çok memnunum
Rojdakoymen Sibel5435 anladım kuzum çok teşekkür ediyorum deneyimlerini paylaştığın için 🤗 bu arada aynı haftada sayılırız bende 32+4 teyim :)