Busbesir Kızlar bugün iğnenin 15. Günü sabah test yaptım iki çizgi çıktı dün olmam gerekiyordu regl olmadım sizce varmıdır ya
Busbesir Rahime_47 ben iki gün önce iğne oldum yazmadm cnm bakıyorum öyle birşey yazılmamış bugünle Beraber 15. Gün oldu iğne olaloy