AnneeeeEee benim de ilk doğumumda suyumu doktorum patlattı , nişanımda gelmedi ve doğum sancımı en çok belimde hissettim kuyruk sokumum kopacak gibi ağrırdı , birde adet sancısındaki gibi bel ağrısı oluyordu. Bebek hareketleriniz yok ise bence beklemeyin derim